czwartek, 18 kwietnia 2019

Babka jaglana z marchewką i orzechami włoskimi





Składniki:

- 100 g mąki jaglanej
- 70 g mąki migdałowej
- 140 g cukru
- 130 g masła
- 3 jajka
- 100 g marchewki startej na tarce o średnich oczkach
- 85 g grubo posiekanych orzechów włoskich
- 1 łyżeczka sody
- 1 łyżeczka cynamonu
- 1/2 łyżeczki przyprawy do piernika

Wszystkie składniki powinny być w temperaturze pokojowej. Mąkę jaglaną przesiać z sodą przez sito. Masło utrzeć z cukrem na jasną i puszystą masę. Dodawać jajka, jedno po drugim, dokładnie miksując. Dodać obie mąki, cynamon, przyprawę do piernika i marchew. Wymieszać, tylko do połączenia składników. Wsypać orzechy, delikatnie wymieszać.
Foremkę na babkę wysmarować masłem i oprószyć mąką. Przełożyć do niej ciasto. Włożyć do piekarnika nagrzanego do 180oC i piec około 40 - 45 minut, do tzw. suchego patyczka. Wyjąć i przestudzić.
Przed podaniem można posypać cukrem pudrem.

7 komentarzy:

  1. Moim zdaniem na ten blog na pewno powinno zaglądać bardzo dużo osób.Ja tak uważam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem takiego samego zdania jak mój poprzednik. Nic nie będę dodawał.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój bardzo bliski przyjaciel powiedział mi ostatnio żebym skorzystał z bardzo dobrej firmy Dezynsekcja .Ja go posłuchałem i z tej firmy jestem bardzo zadowolony. Warto z niej skorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę zmuszony polecić ten blog mojej żonie. Ją ten blog bardzo zainteresuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja bardzo dobra koleżanka lubi gotować i powiedziałem jej że bardzo dobrze zrobi jak wejdzie na ten blog.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze zrobiłem ,ze tutaj wszedłem. Na pewno na tym blogu zostanie na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno na ten blog zagląda dużo osób. Ten blog po prostu jest bardzo ciekawy.

    OdpowiedzUsuń